Az új TD018-as direktíva korlátozni fogja az első szárnyak rugalmasságát nagy terhelés alatt, ami hatással lehet a teljesítményre. A Ferrari és Fred Vasseur már dolgoznak az új szabályoknak megfelelő szárnyon, és a csapat előnyhöz juthat. Toto Wolff szerint a Ferrari lehet az első, aki jelentős előrelépést tesz a konstrukcióval, csökkentve a hátrányát a McLarenhez képest. A Mercedes csapat a monacói hétvége után vissza akar térni a pozitív pályára, és kíváncsian várják, hogy hogyan alakulnak a dolgok a következő versenyeken.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A Veszteségen Át: Verstappen Legfőbb Szövetségesének Kihívásokkal Teli Éve
Max Verstappen először beszélt hosszabban arról, hogy milyen nehéz volt az idei éve versenymérnöke, Gianpiero Lambiase... -
A sportfelügyelők jogában áll a felülvizsgálat 2026-tól
Az FIA módosította a Nemzetközi Sportkódexet: az F1-ben 2026-tól már nemcsak a csapatok, hanem a sportfelügyelők... -
Verstappen túl jól ismeri Hamiltont ahhoz, hogy ne higgye el róla ezt a pletykát
Max Verstappen együttérzését fejezte ki az idei F1-es szezonban a Ferrarival jobbára küszködő Lewis Hamilton felé,... -
Villeneuve visszaidézi a 1997-es emlékeket Norris vb-címével
Jacques Villeneuve szerint Lando Norris 2025-ös világbajnoki címe pontosan azok közé a sikerek közé tartozik, amelyek... -
Rajongók, Segítsünk Makai Gergelynek elnyerni az év képét a WRC-ben!
A WRC ismét meghirdette a hagyományos versenyt az év fotójának, a 23 legjobb kép között Makai... -
F1 új korszaka indul botrányok közepette: Mercedes és Red Bull érintett
Amennyiben a Mercedes és a Red Bull 2026-os motornál alkalmazott megoldása a riválisok szemében nem, az...